donderdag 8 juli 2010

oorbellen

de afgelopen tijd ben ik vooral bezig geweest met sieraden maken. de naaimachine heeft de laatste tijd weer een beetje kuren en dat bevordert mijn zin om te naaien niet echt. ik ben mezelf ook een beetje te buiten gegaan met materialen bestellen op etsy. ik heb een hele lading steentjes besteld van vintage glas, om o.a. oorbellen van te maken. dus zie hier het resultaat:










deze uiltjes zijn mijn favoriet



ook heb ik van die glazen bubbels besteld waar je een plaatje achter kunt plakken



oorbellen met bijpassend speldje



als er iets bij zit wat je leuk vind moet je me even een mailtje sturen want ze zijn ook te koop.

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal erg leuk uit zeg!
    Waar kun je die glazen bubbels eigenlijk bestellen? Ik zoek al een tijdje maar weet niet hoe die dingen heten hahaha....

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb ze op etsy besteld, zoeken in supplies op glass bubble, glass cabochon of glass dome. je hebt ze in vele soorten en maten. succes!

    BeantwoordenVerwijderen