zondag 1 augustus 2010

het tweede leven van de typemachine

een tijdje terug kocht ik deze typemachine in de kringloopwinkel.


ook belen was erg onder de indruk van dit stukje 'antiek', hij deed t niet maar ik vond m gewoon heel mooi en had al meteen het plan om er sieraden van te gaan maken. maar toch deed het best een beetje pijn om het ding helemaal uit elkaar te slopen [dit ging ook met het nodige geweld gepaard]
de letters lagen al even in een doosje te wachten op tijd en zin [vooral het laatste want ze waren eigenlijk iets te hoog/dik om te gebruiken voor sieraden en moesten voor dit doel dus eerst een stuk afgeslepen worden] maar vandaag dus toch maar de bandschuurmachine van zolder gehaald en zie hier het resultaat;

ringen



hangertjes


en haarspeldjes 


ik ben er erg blij mee. momenteel ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor de sundaymarket waar ik een kraam gehuurd heb. op zich duurt het nog even maar we vertrekken deze week voor 3 weken met de 2cv naar frankrijk [ook de vakantie stress slaat toe, inpakken, wassen, schoonmaken en nog meer inpakken;-)] en bij terugkomst is het dan ineens bijna 5 september. ik denk dat ik mijn knutselspul ook maar in ga pakken;-)

6 opmerkingen:

  1. Oh, die haarspeldjes vind ik echt heel erg gaaf!

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wwaauw §éç²)°! Ik vind ze zo cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat origineel zeg! Ziet er erg leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, heel leuk! Daar wil ik wel een ring van. Kan dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ oontje, de ringen zijn te koop, ik stuur je wel een mailtje met verdere info

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw zeg!
    Jammer dat ik niet kan volgen... blog/volgen werkt ff niet.. ik probeer je te onthouden en kom zeker nog eens terug...

    BeantwoordenVerwijderen