maandag 31 oktober 2011

holy stitch korting!


jaja, het is weer zover mejuffrouw kip draait weer eens het gevang in;-) en wel tijdens de 6e holy stitch in de blokhuispoort in leeuwarden. dus aan iedereen die daar 12 of 13 november in de buurt is; komt allen!

speciaal voor bloglezers de volgende actie: koop een mejuffrouw kip sieraad en je krijgt een tweede kado!!!

moet je wel even een reactie achterlaten en een beetje reclame maken op je eigen blog;-)

[deelnemen kan tot 10 november en uiteraard is het goedkoopste artikel gratis]

4 opmerkingen:

  1. Leuk!
    Ik weet alleen nog niet of ik ga komen, het lijkt me wel erg leuk maar het is wel een eind hier vandaan...
    Ik ga er nog even over nadenken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde je al vragen of je naar Holy Stich ging komen, omdat ik 2 jaar geleden je cel zo leuk vond! Ik ben benieuwd hoe je cel er dit jaar uit ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vroeg welke steek ik voor de col gebruikte. Het is een soort schelpsteek geloof ik (google maar eens). Het is eigenlijk dezelfde steek als bij de vingerloze handschoenen, het patroon daarvan vind je bij Lindevrouw: http://lindevrouwsweb.blogspot.com/2010/09/nog-een-keer-de-polswarmer.html
    Succes met Holy Stitch! (helaas iets te ver weg voor mij om langs te komen....)
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat was het ontzettend leuk daar in Leeuwarden! Leuk om je eens gezien te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen