dinsdag 7 september 2010

zonnige sundaymarket

 
afgelopen zondag was het dan zo ver, ik stond met mijn kraampje met sieraden op de sundaymarket in het westerpark in amsterdam. het was een hele leuke dag. heel druk en natuurlijk prachtig weer. ik heb veel spulletjes verkocht en nog veel meer leuke reacties gehad. bedankt daarvoor allemaal! deze dag was zeker voor herhaling vatbaar [ik denk de editie van 12 december, maar dan de binnen versie] dus wie weet tot dan! en dan denk ik ook met naaisels want ik heb een nieuwe [oude] naaimachine. joehoe! [zoals mijn bélen tegenwoordig bij alles wat leuk is zegt;-)]


3 opmerkingen:

  1. Je spulletjes voor de eerste maal verkopen moet zó spannend zijn ... veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. joehoe!!! leuk hè? die reacties op je zelfgemaakte spullen. Geniet er maar lekker van!
    Groetjes en tot...Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat stoer zeg dat je een eigen kraampje met je eigen spulletjes had. Jammer dat ik echt niet in de buurt woon, anders was ik even komen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen