Posts tonen met het label gevierd. Alle posts tonen
Posts tonen met het label gevierd. Alle posts tonen

dinsdag 5 juli 2011

de jarige


met tractatie


met nieuwe 'scooter'


lol, 
ze wilde m eigenlijk mee naar bed;-)

zondag 3 juli 2011

bijna feest

bijna [overmorgen] 3 jaar geleden werd dit eigenwijze kind, dat verkeert om bleef liggen uit mijn buik gehaald...


3 jaar verder; nog net zo eigenwijs;-)


de traktaties zijn gemaakt...


de kadootjes ingepakt...


en t feestje kan bijna gevierd worden!!!



maandag 2 mei 2011

zweven op koninginnedag

dit jaar koninginnedag gevierd in de watergraafsmeer. een leuke combi van vrijmarkt, straattheater en feest. een goede buit; oa all star gympies, een nieuwe [de kaartjes hingen er nog aan] artisdepartis en een geweldige analoge spiegelreflexcamera [de mijne had t net begeven en dit was de betere versie] 


bélen voor t eerst in de zweefmolen. zij blij, ik blij, mooi weer, een van de betere koninginnedagen dus

zondag 2 januari 2011

100

joehoe! 

100 volgers, en m'n blog bestaat deze maand [weliswaar pas aan het einde van de maand] ook nog een jaar. dat had ik een jaar geleden dus ook nooit verwacht hè, dat zo veel mensen het leuk zouden vinden om zo nu en dan eens te komen kijken wat ik zoal maak en doe. de rede dat ik met deze blog begon was om een soort van naslagwerk voor mezelf te hebben van de dingen die ik maak, maar alle leuke en lieve reacties maken het natuurlijk helemaal super! allemaal bedankt daarvoor!

om dit gedenkwaardige moment te vieren een give-away

en wat valt er te winnen dan? 
nou deze:



of tenminste een iets soort gelijks, want ik ga ze natuurlijk voor de winnaar op maat haken en de groen is op dus t randje wordt een andere kleur.

als je mee wilt doen, dat kan tot 10 januari. dan moet je even een berichtje achterlaten, volger worden als je dat nog niet was mag natuurlijk ook en een linkje op je blog is ook leuk;-)