joehoe!
100 volgers, en m'n blog bestaat deze maand [weliswaar pas aan het einde van de maand] ook nog een jaar. dat had ik een jaar geleden dus ook nooit verwacht hè, dat zo veel mensen het leuk zouden vinden om zo nu en dan eens te komen kijken wat ik zoal maak en doe. de rede dat ik met deze blog begon was om een soort van naslagwerk voor mezelf te hebben van de dingen die ik maak, maar alle leuke en lieve reacties maken het natuurlijk helemaal super! allemaal bedankt daarvoor!
om dit gedenkwaardige moment te vieren een give-away
en wat valt er te winnen dan?
nou deze:
of tenminste een iets soort gelijks, want ik ga ze natuurlijk voor de winnaar op maat haken en de groen is op dus t randje wordt een andere kleur.
als je mee wilt doen, dat kan tot 10 januari. dan moet je even een berichtje achterlaten, volger worden als je dat nog niet was mag natuurlijk ook en een linkje op je blog is ook leuk;-)