maandag 31 oktober 2011

holy stitch korting!


jaja, het is weer zover mejuffrouw kip draait weer eens het gevang in;-) en wel tijdens de 6e holy stitch in de blokhuispoort in leeuwarden. dus aan iedereen die daar 12 of 13 november in de buurt is; komt allen!

speciaal voor bloglezers de volgende actie: koop een mejuffrouw kip sieraad en je krijgt een tweede kado!!!

moet je wel even een reactie achterlaten en een beetje reclame maken op je eigen blog;-)

[deelnemen kan tot 10 november en uiteraard is het goedkoopste artikel gratis]

zondag 11 september 2011

I love the sound of lego

al een tijdje maak ik oorbellen van lego


laatst vroeg iemand via m'n webwinkeltje of ik ook een bijpassend kettinkje voor haar wilde maken. dus vandaag maar weer eens wat in de lego bak gegraven [dat maakt zo'n fijn geluid zoals alleen lego dat kan maken] wat aan het uitproberen gegaan en een aantal keer mijn vingers aan elkaar gelijmd (volgende keer gebruik ik gewoon weer 2-componentenlijm i.p.v. superlijm;-). het leuke van lego is dat de mogelijkheden natuurlijk eindeloos zijn. dus hier wat nieuwe uitprobeersels.






ik moet trouwens ook weer eens flink aan de productie omdat ik de komende tijd op een paar markten sta:
18 september: sundaymarket east-side, 29 oktober; go greenmarket van green peace en op 12 en 13 november op holy stitch

dus binnenkort meer!

woensdag 31 augustus 2011

meer vakantiegevoel

nog een beetje vakantiegevoel aan het einde van een natte zomer. 
omdat mijn lief de analoge vakantiefoto's heeft ontwikkeld en omdat we dit weekend naar 'into the great wide open' [een muziekfestival op vlieland] gaan.
hier wat lekkere ouderwetse plaatjes gemaakt met de olympus pen en een ge-crossprocessed diarolletje. en nu snel tassen inpakken.




zondag 28 augustus 2011

bureaustoel

en tijdens een brakke zondag denk je ineens; 
ik heb een goed idee (zoals bélen tegenwoordig standaard elke zin begint waarbij ze iets van je gedaan wilt krijgen;-) laten we de bureaustoel eens opnieuw gaan bekleden

[wat trouwens wel heel hard nodig is]

totdat natuurlijk het nietapparaat het begeeft grrrrrrr...


gelukkig is de bouwmarkt ook open op zondag.

wordt vervolgt...

regen

tijdens de regenachtige dagen, die meer op herfst dan nazomer lijken wordt opeens mijn zin in haken ook weer aangewakkerd ;-) 


en we zijn dus alweer een muts rijker voor de komende winter,
[ik denk alleen dat ik het rode randje ga vervangen voor een donkerbruine]


zondag 14 augustus 2011

vakantie souvenirs

deze kochten we op de markt op de 2cv worldmeeting

leuk voor aan de muur

en deze kochten we op de super leuke markt in st. antonin

leuk voor op de keukentafel

jam

op onze laatste vakantie dag vonden we ineens allemaal overvolle bramenstruiken


die vroegen er natuurlijk om om geplukt te worden.


dus hebben we onze terugreis maar een dagje uitgesteld


en in de supermarkt handige potjes gekocht


om jam te maken
 
 
lekker!