zondag 3 oktober 2010

appelpluk

omdat stadse kindjes ook moeten leren dat appels aan de boom groeien i.p.v. in de supermarkt, hadden een vriendin en ik vandaag een 'educatief' uitstapje gepland voor onze 2-jarigen. 
appels en peren plukken op het landgoed de olmenhorst


ik maakte me eigenlijk de hele week al een beetje zorgen over het weer, want appels plukken in de stromende regen leek me niet zo charmant. maar wat hadden we een geluk, het weer kon echt niet beter.



samen in de boomgaard


en samen in de plassen stampen

binnenkort blogjes over appeltaart en perencake;-)

2 opmerkingen:

  1. Oh welk leuk educaief idee!
    Dat moet ik onthouden..

    Fijne avond!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben pas met mijn 2-jarige kleinzoon naar de boer geweest om naar de kippetjes te kijken. Hij dacht dat de boer speciaal voor hem de bomen met appels en peren had versierd!
    Groetjes en tot...Riet

    BeantwoordenVerwijderen