maandag 3 mei 2010

noordermarkt

ja, het was koud, het was naar en het regende heel hard.
maar ik moest en zou vandaag naar de noordermarkt. mijn favoriete markt om leuke stofjes, oude knopen en vintage kleding te kopen. helaas alleen op maandag ochtend, dus sinds het teamoverleg op mijn werk naar deze dag verplaatst is kom ik hier veel te weinig.
maar vandaag was ik vrij dus al weken geleden stond mijn markt bezoek gepland in mijn agenda. vriendin haakte af vanwege het slechte weer maar ik ging toch. helaas viel het aantal kraampjes erg tegen, zelfs de marktkooplui vonden het weer blijkbaar te slecht.
maar ik heb weer een aanvulling lapjes, bandjes, ritsen en knopen.


ook heb ik hele coole antieke vogel plaatjes gekocht, al weet ik nog niet wat ik daar mee ga doen.




na de markt ben ik in de trein gesprongen om in haarlem koffie te gaan drinken met mijn vriendin met watervrees en hebben we daar nog een beetje gewinkeld. dus al met al was het toch geen verregende vrije dag.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind die bloemetjesstof heel mooi. Ook gezien bij Miss Stik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk leuk, nieuwe stofjes, ben benieuwd naar je maaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt, E&M ;-)

    Laat zien wat je er mee maakt he, mejuffrouw!

    BeantwoordenVerwijderen